Общо показвания

вторник, 17 януари 2023 г.

ГОСПОДИ , ВИКАМ КЪМ ТЕБ ....!

ГОСПОДИ , ВИКАМ КЪМ ТЕБЕ ....!!!
___________________________
Пс .130 : 6
" Из дълбините викам към Тебе , Господи.......!

При Тебе има прощение ,
за да ти се боят .
Чакам Госпада , душата ми чака и на Словото Му се уповавам .
Душата ми очаква Господа ! "
___________________________

    СЛАВА НА БОГА И НА  
     ВЕЛИКОТО МУ ИМЕ !
Благодаря , че познах моя Господ , от Който е спасението ми !
А ти познаваш ли кой е Господ Исус Христос ?
Познаваш ли Го , като свой Спасител ?
Познаваш ли Неговото милостиво и жалостиво сърце ?
Знаеш ли , че милостта Му трае до века ?
Знаеш ли , че нашият Спасител е Любов , любов , но и огън пояждащ ?
   Неговата любов към ония , които Го любят е безгранична , но в същото време Той е и ревнив Бог .
Ревнува до смърт за Духът Си , който е вложи в сърцата ни .
Ревнува , когато Му изневеряваме с други богове .
Ревнува , когато с делата си или с езика си похулваме Неговото свято име .
Един е Господ , Който умря на Голгота за нас от любов , за да ни омие в Собствената си кръв от нашите беззакония и грехове .
Единствен Син на Бога и няма друг Спасител , освен Него !
Ревнува за всяка изкупени душа .
И когато Му съгрешаваме , казва словото : " Бия и наказвам онези , които любля , които Ми съгрешават , за да се поправят !
Гневът Ми пламва в Мен , чада Мой , когото се отдалечавате от Моето присъствие ! " - казва Духът Господен
    Би ли извикал тази сутрин към Спасителя ?
Би ли признал греховете си ?
Би ли се покаял и поискал прошка за твойте беззакония и грехове ?
Колко пъти си наранявал своя Господ ?
Колко пъти си похулвал Неговото свято име и Духът Му , който е вътре в теб ?
Колко " гнили думи " си изрекъл неугодни Нему ?
Днес , Бог говори на Тебе грешниче :
" Народа Ми Ме забрави !
Народа Ми много Ми съгрешава !
Забравиха Мойте заповеди !
Забравиха първата любов , с която Ме възлюбиха !
Забравиха каква заръка ви дадох да се възлюбите един друг така , както Аз ви възлюбих !
Станахте всички съдии и съдите се един другиго , без да създавате , че това дело е на сатана , за да ми съгрешавате и по - бързо да ви навърже с вериги и поведе в пропастта .
И така да ви отдалечи от ръката ми .
Убивате се духом и страх от Мене нямате !
Възгордяхте се , разбунтувахте се , съгрешавате Ми и прошка не си искате !
Съгрешавате Ми , като забравяте , Кой стои над вас !
Сърцето ми дълбоко е наскърбено !
Гневът Ми гори вътре в Мене !
Имате ли страх , когато се мразите и се съдите един друг пред невярващите ?
Наранявате се с " гнили думи " и убивате Духът Ми , който е вътре във вас !
Осъзнаваме ли какви беззакония вършите пред невярващите и пред Моето свято лице ?
И какво си казвате :
" Той е любов , Той няма да ни накаже !
Той ме обича , , помазал ме е , дарби ми е дал - неотменими ! "
Да дарби съм ви дал , но да ми слугувате с тях , а не да се убивате и да се правите по - горни от Мене !
Вярно и Саул беше помазан , но загуби живота си и този на децата си , поради своето непослешание .
Цар Давид беше " Дете по Моето сърце " , но когато ми съгреши и уби Урия , като проля кръвта му пред святото ми лице , получи своето наказание .
Загуби синът си !
Но , Цар Давид познаваше Моята любов , но познаваше и другата страна на Моето сърце ;
" Любя , но и наказвам онези, които ми съгрешават ! "
Затова извикайте от дълбочината на съгрешилото си сърце , раздерете не дрехите , но сърцата си и покайте се за да дойдат освежителти времена и спасение и прошка за вашето непослушание и беззаконията ви ! "
     Бог , знае , че не сме перфектни.
Той знае , че можем да Му съгрешим .
Когато сме в плът , плътското иска своето , да съгрешава .
Но , Той ни е дал Святият Си Дух да ни напътства и управлява в Правия път .
Да Му благодарим за дългото търпението на нашия Господ и да побързаме като Давид да се покаем като признаем греховете си и си поискаме прошка от любящият наш Господ Бог .
Защото страшно е да попаднеш в огънят на Разгневеният Бог , приятелю !
Лесно е когато грешим !
Лесно е когато се съдим и сочим греховете на другите , а своите прикриване.
Но , днес Господ те пита :
" Ще паднеш ли на колене да се покаеш ?
Аз съм готов да ти простя ? "
Тези дни гледах как един брат хулеше друг брат и го наричаше просяк - клошар !
Казваше му , че ходел по контейнерите да рови за храна и да търси пари ....
А брата е пастир.
Служител на Господа !
Друг брат говореше хубаво слово Божие .
Насърчих се много .
След няколко часа гледам обижда друг брат като го нарече - БОКЛУК !
А иначе сме " братя " .
От едно семейство .
В една кръв омити .
Друг брат щял да прави война и да лее кръв !
" Ще катрирам , ще убивам , кръв ще лея ...?
" Чия кръв ще пролива ??? " - пита Св .Дух днес .
Кайн и Авел  , първите братя от една кръв и една майка .
Не сме ли ние всички братя и сестри от един Баща ?
И защо Кайн уби брат си Авел ?
Не ли защото делата на Авел бяха по - добри от тези на Кайн .
Омразата !
Завистта !
Липсата на страх да не съгрешаваме пред Бога .
И до днес Бог наказва за пролята невинна кръв на Авел !
Всеки грях се наказва , приятели !
Така казва словото Божие .
Но , днес Бог ни кани на покаяние .
" Покайте се !
Разказкайте се за това , което сте намислили ! " -
казва Святият Израилев Бог , който е и наш Бог .
Защо да погинете в греховете си , чада Мой ?
Нима Аз съм убиец или лъжец ?
На кой Господ тръгнахте да служите ?
Слуги на дявола станахте!
А казвате :
" Обичаме Господа !
На Господа служиме ! "
Кого лъжете?
Себе си лъжете?
Нима Аз ви уча да се мразите , да се убивате ?
Учите другите , но себе си не поправяте !
Лицемерно се обичате !
Търсите власт , пари !
Искате да седнете на Моя трон ?
Не !  Не става !
Омърсихте дрехата си, която изпрах в кръвта на Сина Ми  !
Покайте се !
Нищо нечисто няма да влезе в Моето свято небе .
Закоравихге сърцата си .
Война си обявявате и вярвате ли , че Аз ще бъда с нас в тази война ?
Очите ще си извадите !
Един друг ще се изядете !
Знаете , че съм дълготърпелив , но търпението Ми е към своя край .
Извикайте към Мене днес със цялото си сърце, покайте се за всички мердости и си искайте прошка !
Днес предупреждавам и
Ии заповед ви давам : 
" ПОКАЙТЕ СЕ , ЗА ДА ВИ ПРОСТЯ ! "
Защо да бъдете бити и наказани ? "
    Господи , Боже мой , Моля Те , прости на всеки който издигне ръце и извика към теб за милост и прошка , ДНЕС !
Моля Те ,
прости на Твойте слуги като им  покажеш волята Си и пътя по който трябва да ходят !
Страшно е Господи да паднем под Твоя гняв !
Отвърни гневът си от греховете ни , да не би врагът да ни отведе в дълбокия ров !
Отвърна ги от заблудата на сатана и дай им духовни очи да си спомнят за първата любов с която Те възлюбиха .
Господи ,
душата ми е в утеснение и Духът Ми е наскърбен като гледам как брат , брата духом се убиват и казват на Господа служим !
Моля Те ,
прости им и съживи ги , заради името Си !
Изгони дявола от сърцата им и опази онези верните си !
В името на Исус Христос Те моля , Който умря за нашите грехове !
Ти си нашият Бог , Благият и милостив Небесен Баща !
Ти си нашият Съдия !
    Моля Те ,
не ни съди !
Дай шанс на всяка душа , която днес протегне ръце за прошка .
Прости Господи Исусе Христе и дай шанс за промяна , защото Ти не желаеш смъртта на нито един грешник на тази земя, камо ли на Твойте чада и братя !
Научи ни да вършим волята Ти и Благият Твой Дух да ни води в земята на Правдата.
Господи , отвърни гневът Си и покажи Твоята милост и прошка !
Благодаря Ти , че днес Ти чу молитвата ми !
Благодаря , че Ти ще ми отговориш и ще зарадваш сързата ни !
Дай Твоята благословия , помазание и освещение , заради името Исус Христово !
Амин !
Благодаря Ти , Боже на силите , Всемогъщи и Верен на Словото Си ,
Наш Духовен Баща и Спасител на нашите души !
__________________________
Ето и отговорът не се забави .:
Благодаря Ти , Отче ,
че Духът Ти ми говори !

Ер .33 : 8
" Ще ги очистя от всичкото беззаконие , с което Ми съгрешиха
И ще простя всичките беззакония , с които Ми
съгрешиха и престъпиха закона Ми !
Ще ги разнеселя в Моето име и всички ще чуете и ще се развеселите и ще
славите и хвалите името Ми , заради доброто , което ще ви сторя .
Ще ги развеселя и ще им дам радост и веселие и ще им дам ново име  като ще се наричат :
" ГОСПОД Е НАШАТА ПРАВДА ! "
БЛАГОДАРЯ ТИ ,
СВЯТИ ОТЧЕ ,
ЗАЩОТО СИ БЛАГ И МИЛОСТТА ТИ ТРАЕ ДО ВЕКА !
АМИН .
ДА БЪДЕ СВЯТО И ПРЕСВЯТО ИМЕТО ТИ , ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !











Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук Вашите коментари,ако имате.Благодаря Ви.